• Gra edukacyjna "Zapadłi zómk"
  • Gra edukacyjna "Zapadłi zómk"
  • Gra edukacyjna "Zapadłi zómk"

Gra edukacyjna "Zapadłi zómk"

99,00 zł
Brutto

Gra nawiązuje do powieści Aleksandra Majkowskiego „Żëcé i przigòdë Remusa” oraz kaszubskiej mitologii. Głównym bohaterem powieści jest Remus, który wędruje po Kaszubach z taczką wypełnioną głównie książkami i dewocjonaliami. Jego misją jest uratowanie Królewianki , która pragnie wrócić do swojego zamku.

Ilość

Zamek i Królewianka są symbolem zagrożonego języka i kultury kaszubskiej. zamek wydobywa się spod ziemi co 100 lat. Lud kaszubski się odrodzi, kiedy Królewianka zostanie przeniesiona przez rzekę do swojego zamku. Podczas wykonywania misji Remusowi stają na przeszkodzie różne złe duchy i zjawy. Najtrudniejsze do pokonania są Strach, Trud i Niewarto. Bohater toczy również walkę ze Smętkiem. W Grze pojawiają się mitologiczne złe moce: Trzãsewid, Wieszczi, Wëkrëkùs, Klëniôcz i Nëczk, które utrudniają graczowi zdobywanie surowców i wiedzy. Pomocne w osiągniéciu celu mogą być dobre moce: Królewianka, Trąba, Marta, Marcjanna, Ksiądz Paweł, Borowa Ciotka, Grzenia, Pólnica oraz tzw. „Złota Karta Remus“.

Remus niestety nie wykonał swojego zadania, ponieważ zabrakło mu wiary w zwycięstwo.

Może Tobie się uda?

Powodzenia!

 

 

Indeks : 528 10000332354

W magazynie : 7 Przedmioty

Opis:

Wydawca:
Zrzeszenie Kaszubsko-Pomorskie
Język:
kaszubski

Specyficzne kody :

Stan: Nowy

Produkty w tej samej kategorii:

Pomerania 7-8/2022

Czasopismo o tematyce społeczno-kulturalnej dotyczącej Pomorza i Kaszub wydawane od 1963 roku przez Zrzeszenie Kaszubsko-Pomorskie.

Cena 5,00 zł

Promocje



https://kaszubskaksiazka.pl/szukaj?ticats=0&s=bycio