Gra Biôtka ò fanã (Bitwa o flagę)
Najnowsza gra edukacyjna wyprodukowana przez Zrzeszenie Kaszubsko-Pomorskie zabiera dzieci i młodzież w podróż po pięknych Kaszubach. Wędruj po Kaszubach, zdobądź kaszubską flagę - zachęcamy!
Biôtka ò fanã – gra edukacyjna w języku kaszubskim stworzona przez nauczycielkę języka kaszubskiego, Justynę Mikołajczyk, której wsparcia koncepcyjnego udzieliły Lucyna Radzimińska, Anna Dunst i Bożena Labuda.
Celem gry jest zdobycie kaszubskiej flagi, ale by tego dokonać gracz trafia do pięknej krainy przepełnionej skarbami w otoczeniu walorów przyrodniczych: jezior, rzek, gór, dolin. Kaszuby mogą wiele ofiarować graczowi, ale by zwyciężyć musi on zdobyć elementy kaszubskiej flagi lub wspiąć się na szczyt Wieżycy. Uczyni to wędrując po Kaszubach i wykorzystując swoją wiedzę o języku i kulturze kaszubskiej oraz swoje umiejętności.
Gra składa się z planszy – mapy Kaszub, wielobarwnej kostki do gry, 4 pionków, kółeczek z kompasem wskazującym drogę, puzzli do ułożenia flagi oraz kart z zadaniami o trzech stopniach trudności. Wydawca przygotował również puste karty, na których gracze mogą przygotować swoje zadania. Grę rozpoczyna najmłodszy gracz.
Zobacz także
-
Gra planszowa StolemëCena nie uległa zmianie
-
Gra edukacyjna "Kaszëbsczé słówka" (Kaszubskie...Cena nie uległa zmianie
-
Gra edukacyjna "Zapadłi zómk"Cena 80,49 zł
Klienci, którzy zakupili ten produkt, kupili również:
Gra planszowa Stolemë pozwoli Ci wcielić się w skórę kaszubskich olbrzymów i posmakować ich mocy
Podręcznik pomocniczy do nauczania języka kaszubskiego w klasach 1-3, KOMPLET ĆWICZEŃ
Zbiór 80 wierszy dla dzieci pt. „Czë mùcha mô jãzëk” Tomasza Fopke stanowi bogate źródło do pracy edukacyjnej, jak też służyć może młodym recytatorom podczas konkursów „Rodnô Mòwa”, czy „Bë nie zabëc mòwë starków”.
Opracowana przez Aleksandrę i Dariusza Majkowskich historia małego Remusa i jego przygód.
Produkty w tej samej kategorii:
Kalendarz Życzeń dla Pań, to zbiór dwunastu wierszowanych esejów, dedykowanych na każdy miesiąc roku. Zbiór jest poprzedzony utworem wprowadzającym, Dobrego Roku 2020.
Jest to wędrówka autora wraz z jego czytelniczkami poprzez Świat Osobliwego Kalendarza, w którym słowami poety, namalowany został, obraz każdego z dwunastu miesięcy roku.
Krajobrazom przyrody, zmieniającym się zgodnie z cyklem pór roku, towarzyszy, wprowadzona poetycko, muzyka „Czterech Pór Roku” Antonia Vivaldiego:
Kronika Zjazdów Kaszubów od 1999 roku w Chojnicach do 2008 r. w Gdańsku
Monografia Daniela Kalinowskiego, "Juwernota. Literatura kaszubska i badania kulturowe", powstała dzięki programowi Ministerstwa Edukacji i Nauki pod nazwą "Doskonała Nauka".
Książkę stanowi 19 opowiadań autorstwa Józefa Ceynowy, opisujących życie mieszkańców miejscowości Kuźnica na Półwyspie Helskim w początkach XX wieku. Losy bohaterów przeplatają się w nich z wydarzeniami z historii Kaszub. Opowiadanie te zostały spisane w latach 70. XX wieku.