- Obecnie brak na stanie
Legendy Kaszubskie
Do słuchania, oglądania i kolorowania
Publikacja związana z "Parkiem baśni i legend" w Koszałkowie, którego podstawą są teksty regionalne – kaszubskie i pomorskie – opracowane przez Janusza Mamelskiego i zilustrowane przez Małgorzatę Walkosz-Lewandowską. Wewnątrz publikacji fragmenty legend, piękne kolorowe ilustracje oraz elementy do pokolorowania.
W samym Parku w Koszałkowie znajdziemy interaktywne tablice legend oraz ich animowane obrazy w rozszerzonej rzeczywistości rozbudzające wyobraźnię. Odsłuchiwane treści legend pozwalają poznać kulturę regionu, rozwijać sprawności językowe. Do zwiedzania potrzebne są własne tablety lub smartfony, aby zdobyć ukryte informacje, które będą wykorzystywane do działań (zarówno tradycyjnych jak i opartych o technologię ICT). Pozwolą one na uczestnictwo w quizach i innych ciekawych formach zabawy rozwijających: pamięć, cierpliwość, bystrość i poczucie humoru.
Indeks : 522
Opis:
- Format:
- 21x30cm
- Język:
- polski
- Liczba stron:
- 35
- Oprawa:
- miękka
- Wydawca:
- Berda
- Miejsce i rok wydania:
- 2019
Specyficzne kody :
Stan: Nowy
Zobacz także
-
Kaszuby warte poznaniaCena 5,00 zł
-
Kolorowanka „KASZUBSKIE OGRODY”Cena 38,00 zł
-
Kolorowanka - Poznaję Kaszuby (Pòznôwóm Kaszëbë)Cena 12,00 zł
-
Kolorowanka - Farwë Kaszëb. (Barwy Kaszub)...Cena 20,00 zł
-
Farwny swiat dzecka - pòstacje z ksążków dlô...Cena 10,00 zł
Klienci, którzy zakupili ten produkt, kupili również:
Tekst oryginalny sprawdzony z rękopisem Autora
Biblioteka Pisarzy Kaszubskich t. 5
Wstęp: Józef Borzyszkowski, Adela Kuik-Kalinowska, Jerzy Treder
Opracowanie i przypisy: Jerzy Treder
"Farwë Kaszëb. Abecadlnik haftu kaszubskiego" - kolorowanka adresowana do najmłodszego pokolenia.
Długo oczekiwana uzupełniona i poprawiona kaszubska edycja słynnej kaszubskiej epopei autorstwa A. Majkowskiego. Niniejsze wydanie zostało poszerzone o nieznane fragmenty, odczytane z rękopisu.
Gra nawiązuje do powieści Aleksandra Majkowskiego „Żëcé i przigòdë Remusa” oraz kaszubskiej mitologii. Głównym bohaterem powieści jest Remus, który wędruje po Kaszubach z taczką wypełnioną głównie książkami i dewocjonaliami. Jego misją jest uratowanie Królewianki , która pragnie wrócić do swojego zamku.
Produkty w tej samej kategorii:
Tematyka legend łączy w sobie elementy historyczne i ludową fantazję. Przywoływane są w nich czasy książąt pomorskich, krzyżaków, a nawet chrystianizacji Pomorza – a jednocześnie świat kaszubskich opowieści, pełen zapadłych zamków i śpiących wojsk, zaludniają diabły, syreny i czarownice.
Werónka chce zwierzątkò to kolorowa książeczka dla dzieci oraz ich rodziców lub dziadków, którzy potrafią wygospodarować chociaż kilka chwil na wspólne rodzinne czytanie. Przedstawia historię małej dziewczynki, która nie może doczekać się pojawienia zwierzęcia w domu.
Książka w dwujęzycznej wersji: polsko-kaszubskiej z audiobookiem.