Gra edukacyjna "Zapadłi zómk"

Gra nawiązuje do powieści Aleksandra Majkowskiego „Żëcé i przigòdë Remusa” oraz kaszubskiej mitologii. Głównym bohaterem powieści jest Remus, który wędruje po Kaszubach z taczką wypełnioną głównie książkami i dewocjonaliami. Jego misją jest uratowanie Królewianki , która pragnie wrócić do swojego zamku.



Status: dostępny Cena: 90,00 zł

Należy dodać 1 jako minimalna ilość do zakupu tego produktu. Stan: Ostatnie egzemplarze!

  • Kod:528
  • Język: kaszubski
  • Wydawca: Zrzeszenie Kaszubsko-Pomorskie
Więcej informacji

Zamek i Królewianka są symbolem zagrożonego języka i kultury kaszubskiej. zamek wydobywa się spod ziemi co 100 lat. Lud kaszubski się odrodzi, kiedy Królewianka zostanie przeniesiona przez rzekę do swojego zamku. Podczas wykonywania misji Remusowi stają na przeszkodzie różne złe duchy i zjawy. Najtrudniejsze do pokonania są Strach, Trud i Niewarto. Bohater toczy również walkę ze Smętkiem. W Grze pojawiają się mitologiczne złe moce: Trzãsewid, Wieszczi, Wëkrëkùs, Klëniôcz i Nëczk, które utrudniają graczowi zdobywanie surowców i wiedzy. Pomocne w osiągniéciu celu mogą być dobre moce: Królewianka, Trąba, Marta, Marcjanna, Ksiądz Paweł, Borowa Ciotka, Grzenia, Pólnica oraz tzw. „Złota Karta Remus“.

Remus niestety nie wykonał swojego zadania, ponieważ zabrakło mu wiary w zwycięstwo.

Może Tobie się uda?

Powodzenia!

 



 

Inne w tej samej kategorii
Klienci, którzy kupili ten produkt, kupili również: